8 Aralık 2013 Pazar

Wrath of Psychobos - Ben 10 v1.0 APK



Psychobos Wrath - Ben 10 play.google.com.wrathofpsychobos1Bir GIGANTIC BEN 10 macerakötü dahi Dr Psychobos aşağı çekmek için Ben'in yabancı güçler ve Rook adlı Proto - Aracı silahları kullanın ! Psychobos Wrath kötü adamlargalaksi ve savaş ton keşfedin !
16 YABANCILAR VE 10 PROTO-TOOL SİLAHLARI İLE BEN VE kale gibi PLAY!Her türlü zorlukları fethetmek için onların tamamlayıcı yeteneklerini kullanarak , Ben ve Rook hem kontrol . Cannonbolt , Armodrillo , Rath , Bloxx , Göz Guy , Shocksquatch , Arctiguana ve diğerleri dahil olmak üzere Ben için güçlü yeni yabancı formları , kilidini ! Lazer Bow , Whiplash , Proto Shield , NETcaster , Enerji Kılıç ve daha fazlası gibi Rook inanılmaz yeni Proto - Aracı silahlar , keşfedin!
31 geniş DÜZEYLERİNDEKİGALAXY KEŞFEDİN !Birden gezegenler arasında 31 farklı seviyeleri ile macera . Ölümcül düşmanları ile dolu ortamlarda çeşitli takımları . Ekstra ödülleri kazanmak için bulmaca ve eksiksiz misyonları çözün .
BEN EN BÜYÜK düşmanları almak !Ben'in en tehlikeli düşmanlar bazı karşı patronu savaşları savaşın. Dr Psychobos , Malware , Hayber vegökadanın en zorlu kötü adamlar daha fazlaseviyor karşı kendinizi savunun .
Azmuth 'S LAB savaşa hazırlanın !Kurtarma paketleri ve stat artırır gibi güçlü öğeleri ekleyin . Ben ve Kalesi yıkıcı yeni hamle kullanmasına izin saldırı mods üzerinde Hazır . Özel yetenek etkinleştirmek ve oyun stilini özelleştirmek için gelişmiş teknoloji dişli donatın .




Wrath of Psychobos - Ben 10 v1.0 APK-DATA

KURULUM
1-APK VE DATAYI İNDİRİN
2-DATA KLASORUNU android>obbe ATIN
3-APK KURUN
4-OYNAYIN


WarTR

MERHABA ARKADAŞLAR BEN BU BLOGUM YAZARIYIM SİZLER BU BLOGU BEGENMİYOR OLABİLİRSİNİZ YADA BEGENİYOR OLABİLİRSİN AMA OYUNLAR VE DİGER PROGRAMLAR ÇALIŞMAKTADIR DENENMİŞTİR HABERLERDE ARAŞTIRILMIŞTIR GERÇEKTİR.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Copyright @ 2013 Androıd.